Registrera ditt ärende


ÄR DU SLUTKUND?
Vänligen kontakta din återförsäljare vid reklamation eller service av ditt verktyg. Glöm inte att få med inköpsbevis och eventuellt intyg för 3 års förlängd garanti.
1.) Vid de fall vi får en försändelse direkt från en slutkund så kommer verkstaden ta ut en avgift om 500SEK för att returnera produkten och detta utan att vi undersöker eller reparerar produkten.
2.) Vid köp av reservdelar, vänligen kontakta din återförsäljare.
ÄR DU ÅTERFÖRSÄLJARE FÖR STANLEY?
Vänligen tryck ”fortsätt” och fyll i samtliga fält för snabbast möjliga hantering. Ni får med frakthandlingar utifrån den verktygskategori ni angett.
Vid reparationer utanför garanti så vänligen ange max. Reparationskostnad och en fakturareferens för snabbare reparationer.
1.) Vid de fall ett kostnadsförslag nekas så kommer verkstaden ta ut en undersökningsavgift för att returnera produkten.
2.) All kontakt sker mellan verkstaden och återförsäljaren.
3.) Frakten är kostnadsfri när en garantireparation skickas med oavsett vad resten av försändelsen innehåller för typ av reparation. Vid nekad garanti betalar slutkunden endast frakt för en väg.
4.) Vid det fall du som kund inte är en auktoriserad återförsäljare och inte har ett kundnummer hos oss så kommer vi ta ut en avgift om 500SEK för att returnera produkten och detta utan att vi undersöker eller reparerar.
5.) Vid de fall vi saknar svar på kostnadsförslag efter 30 dagar från första kontakten så har verkstaden rätt till att ta över ägandeskapet av produkten och kan välja att skrota eller sälja vidare produkten